StockMusic.irGraphicFarm.ir

دانلود رایگان تاریخ جلوه های ویژه در سینما History of Visual Effects

history-of-visual-effects

تاریخ جلوه های ویژه در سینما

History of Visual Effects

در این کورس آموزشی مت لئونارد شما رو به سفری به اعماق تاریخ جلوه های ویژه در سینما می برد. این صنعت که از 1867 آغاز شده و تا به امروز ادامه داشته و دارد، دستخوش پیشرفت های قابل توجه ای شده است. آغاز به کار ویژوال افکت در سینما با ژورژ میلیر شعبده باز می دانیم. روزی که او با خلق وسائل و تمهیدات شعبده بازی، مفهومی به نام Visual Effects را وارد صنعت و هنر سینما کرد، شاید هیچگاه تصور این را نمی کرد که روزی جلوه های ویژه در سینما به چنین قدرتی برسد.

مجموعه تاریخ جلوه های ویژه در سینما History of Visual Effects شامل کورس های زیر می باشد:

1- بررسی سال های  1829-1959 که همزمان بود با فیلم های کینگ کونگ – متروپلیس.
2- بررسی سال های 1960 – 1976 و مصاحبه با متخصص جلوه های ویژه فیلم ادیسه فضایی.
3- بررسی سال های 1977 – 1982 که بعنوان عصر طلایی جلوه های ویژه در تاریخ سینما شناخته می شود. زمانی که نقش کامپیوترها در خلق جلوه های ویژه پررنگ تر می شود. فیلم هایی چون جنگ ستارگان و بلید رانر از این دست هستند. در این بخش با سوپر وایزر این فیلم ها مصاحبه نیز صورت گرفته است.
4- بررسی سال های 1983 – 1988 که با فیلم های ترمیناتور – اندیانا جونز ها، بازگشت به آینده آن را می شناسیم. در این بخش به بررسی نرم افزار های مطرح آن دوران نیز می پردازیم.
5- بررسی سال های 1989 – 1993 که همراه است با نرم افزار های سه بعدی. در این بخش یکی معروف ترین صحنه های جلوه های ویژه آن دوران را توسط نرم افزار مایا 2014 باز سازی می کنیم، تا به پیشرفت های نرم افزاری عصر خود بیشتر پی ببریم.
6- سال های 1994 – 1996 را شاهکارهای سینما نظیر ژوراسیک پارک، فارست کامپ در بر میگیرند. در این بخش به نقش نرم افزار 3DS Max نیز خواهیم پرداخت.
7- سال های 1997 – 1999 که پای نرم افزار های Realflow و Arnold به سینما باز می شود. از فیلم های شاخص این دوره می توان به تایتانیک، سه گانه برادران واچفسکی(که البته آن زمان برادر بودند!) به نام ماتریکس اشاره کرد.
8- سال های 2000 – 2003 را می توان دوره دیجیتال کپچر و موشن ترکینگ نامید. در این بخش به بررسی و تاثیر سه گانه ارباب حلقه ها در حوزه جلوه های ویژه خواهیم پرداخت.
9-  سال های 2004 – 2009 با بررسی فیلم های ون هلسینگ، ترنسفورمرز، آیرون من و منظقه 9 آغاز شده و همچنین به نرم افزار های تاثیر گذار این دوره اشاره خواهد شد.
10- در بخش آخر که مربوط به سال های 2010 – 2013 می شود، به بررسی فیلم های Tron: Legacy, Thor, Rango, The Avengers, and Gravity خواهیم پرداخت. همچنین نگاه به توانایی های نرم افزار های قدرتمند این دوره، نظیر OSL, Deep Compositing, Alembic, Generation AM, Hiero, OpenSubDiv خواهیم کرد.

مشاهده دموی مجموعه مرور تاریخ جلوه های ویژه در سینما

به این پست چه امتیازی می دهید؟

5 / 5. 1

نظرات

ارسال دیدگاه

بازگشت
پشتیبانی تلگرام
کانال تلگرام
اینستاگرام
ایمیل
تلفن
دیگر وب سایت های ما
یکی از روش های زیر را برای بازیابی رمز عبور انتخاب کنید