StockMusic.irGraphicFarm.ir

کدام نرم افزار برای تدوین مناسب است؟ معرفی سخت افزار مناسب برای تدوین

ediusVsPremierEdius یا Premier؟ مک یا ویندوز ؟ سیستم پیشنهادی تان برای کار با افترافکت چیست؟ در طول مدتی که در تایم کد فعالیت می‌کنم بیشتر از هر سوالی، با این پرسش‌ها از جانب دوستاران گرافیک کامپیوتری مواجه شده ام. چه کسانی که در ابتدای راه هستند و در انتخاب برنامه ی تخصصی خود برای شروع کار مردد هستند و چه دوستانی که بین مکینتاش و ویندوز دچار سردرگمی شده‌اند و نمی دانند بودجه‌ی خود را صرف خرید کدام سخت افزار مورد نیاز کنند.

همیشه بحث در این‌باره زیاد بوده و سعی کردم جسته و گریخته به این پرسش ها پاسخ دهم. ولی این بار پس از افتتحال انجمن و سوال یکی از کاربران در این زمینه، بهانه ای دست آمد تا به این پرسش‌ها با جزئیات بیشتری بپردازم.

مطمئنن مقاله پیش رو جامع‌ترین راهنما در نوع خود نیست. سعی من بر آن بوده رویکردی واقعی(تجربی) به این مبحث داشته باشم، تا صرفا ارائه انبوهی از آمار و ارقام که کم نمی‌یابید اگر آن در گوگل جستجو کنید.

از طرفی چون این مطلب را جهت غنی شدن، نیازمند مشارکت شما نیز دیدم، آن را در انجمن مطرح کردم که برای بحث و تبادل نظر مکان مناسب‌تری است . امیدوارم دوستان تنبلی پیشه نکنند و با ثبت تجربیات خود در این زمینه مقاله مذکور را تکمیل‌تر کنند.

این مقاله را می توانید از اینجا بخوانید.

به این پست چه امتیازی می دهید؟

0 / 5. 0

بازگشت
پشتیبانی تلگرام
کانال تلگرام
اینستاگرام
ایمیل
تلفن
دیگر وب سایت های ما
یکی از روش های زیر را برای بازیابی رمز عبور انتخاب کنید