StockMusic.irGraphicFarm.ir

فارسی نویسی در افتر افکت مشکل برعکس نوشتن متن آموزش تصویری

در این مطلب قصد داریم فارسی نویسی در افتر افکت و یا مشکل راست به چپ نوشتاری که کاربران عزیز داشتند آموزش دهیم با تایم کد همراه باشید

آموزش تایپ فارسی مستقیم در افتر افکت Adobe After Effect Pro CC

سوالی که اکثر کاربرها از ما می پرسند این است که چگونه می توان در افتر افکت فارسی تایپ کرد. پیش از افتر افکت ۲۰۱۷ برای تایپ می بایست از برنامه های واسط مثل مریم استفاده می کردیم. ابتدا متن را در برنامه مریم تایپ می کردیم و از این برنامه متن را کپی می کردیم در افتر افکت. مراحلی که واقعا زمان بر بود. اما خوشبختانه در حال حاضر می توانید از امکانات خود نرم افزار استفاده کنید. پیش از آغاز آموزش ابتدا مطمئن شوید فونت های فارسی استاندارد روی سیستم نصب است. ما فونت های سری B برای کاربرهای ویندوز و فونت های سری X برای کاربرهای مکینتاش را پیشنهاد می کنیم.

جهت کار با نرم افزار فارسی ساز آنلاین روی فارسی نویس آنلاین کلیک کنید

یک ابزار دیگر برای فارسی نویسی راحت و سریع در افتر افکت

اسکریپت فارسی نویسی در افتر افکت. 

۱- ابتدا نرم افزار را باز کرده و در سیستم عامل ویندوز وارد منو Edit شده و سپس Preferences را انتخاب کنید. از منو باز شده روی گزینه Type کلیک کنید.

 

 

فارسی نویسی در افتر افکت، گذاشتن متن نوشتاری رو حالت خاور میانه

۲- سپس همانند تصویر زیر تنظیمات را روی گزینه خاورمیانه قرار دهید. دقت کنید حتما بعد از اعمال تغییرات می بایست یک بار نرم افزار را بسته و مجدد باز کنید.

 

رفع فاصله گذاری نوشتاری در افتر افکت

با تنظیمات بالا به راحتی می توانید در افتر افکت فارسی تایپ کنید. اما ممکن است در ویرایش پروژه آماده افتر افکت همچنان مشکل داشته باشد و حروف از چپ به راست یا با فاصله نوشته شود. برای حل این مشکل لایه متن انگلیسی را انتخاب کنید. سپس پنجره پاراگراف را از منو Windows انتخاب کنید. در پنجره باز شده روی علامت سه خط کلیک کنید و گزینه Reset Paragraph را بزنید. اگر در برخی پروژه های آماده این تکنیک جواب نداد می توانید در فتوشاپ فارسی تایپ کنید. متن انتخاب شده را کپی کنید و در باکس متن در افتر افکت Paste کنید.

 

تغییر زبان سیستم برای مشکل برعکس نوشتن متن

اگر با هیچ یک از روش های بالا موفق به تایپ فارسی نشدید. زبان سیستم را در کنترل پنل ویندوز چک کنید که روی کشور امریکا و زبان انگلیسی باشد. اگر این روش هم جواب نداد نگران نباشید از فارسی نویس آنلاین تایم کد استفاده کنید. با این برنامه براحتی می توانید در تمامی نرم افزارهای گرافیکی بدون هیچگونه مشکلی فارسی تایپ کنید.

امیدواریم با استفاده از راهکارهای ارائه شده در این مقاله، دیگر مشکل فارسی نویسی در افتر افکت را نداشته باشید. در صورتی که باز هم این مشکل را داشتید می توانید در بخش نظرات، سوالات و مشکلات خود را مطرح کنید.

جهت آموزش ساخت تیزر روی آموزش ساخت تیزر با افتر افکت کلیک کنید.

به این پست چه امتیازی می دهید؟

4.3 / 5. 7

نظرات

ارسال دیدگاه

بازگشت
پشتیبانی تلگرام
کانال تلگرام
اینستاگرام
ایمیل
تلفن
دیگر وب سایت های ما
یکی از روش های زیر را برای بازیابی رمز عبور انتخاب کنید