StockMusic.irGraphicFarm.ir

کاربردهای برنامه فتوشاپ

کاربردهای برنامه فتوشاپ

فتوشاپ یکی از نرم افزارهای بسیار پرکاربرد در زمینه ویرایش و ادیت می‌باشد. تقریبا همه افراد برای کارهای روزانه ای چون عکس های پرسنلی، تبلیغات ها، کارت ویزیت، بنر و جلد نشریات از این نرم افزار پرکاربرد استفاده می کنند. فتوشاپ از نرم افزار‌هایی است که اکثر افراد، کار با آن را حداقل در حد مبتدی آموزش دیده اند. در ادامه با این نرم افزار بسیار پرکاربرد بیش‌تر آشنا خواهیم شد، پس با ما همراه باشید.

کشور گرجستان با وجود فاصله کمی که با ایران دارد، گردشگران زیادی برای رفتن به این کشور بصورت زمینی سفر می کنند اگر علاقه مند هستید تا به این کشور سفر کنید می توانید با تور گرجستان زمینی از طریق سایت لحظه اخر اقدام به خرید کنید.

فتوشاپ چیست؟

نرم افزار فتوشاپ یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین نرم افزارهای چند دهه اخیر است. این نرم افزار یک نوع ویرایشگر بسیار حرفه‌ای عکس می‌باشد که در سال ۱۹۸۷ توسط جان نول معرفی شد. بعد از سال ۱۹۸۸ تمام حقوق این نرم افزار توسط جان نول به شرکت Adobe فروخته شد.

از سال ۱۹۸۸ تا به امروز تعداد بسیار بالایی نرم افزار ویرایش عکس ساخته شده اما هیچ کدام نتوانسته اند جای این نرم افزار را بگیرند و فتوشاپ هنوز جایگاه مخصوص خود را در زمینه کارهای گرافیکی و ویرایش دارد.

کاربردهای فتوشاپ

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم این نرم افزار برای ویرایش‌های حرفه‌ای استفاده شده و هم برای کارهای روزمره‌ای چون عکس‌های پرسنلی و بنرها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم افزار قابلیت این را دارد که فایل‌های ایجاد شده را به دیگر نرم افزارها انتقال دهد و این ویژگی باعث محبوبیت دو چندان این نرم افزار در میان کاربران شده است.

در پی محبوبیت زیاد این نرم افزار، شرکت ادوبی برای قدردانی از کاربران، پشتیبانی‌های رایگان را نیز در نرم افزار قرار داده است. در ادامه کاربردهای مختلف نرم افزار فتوشاپ را با هم بررسی می‌کنیم.

ویرایش عکس ها در نرم افزار فتوشاپ

همانطور که در متن های بالاتر اشاره کردیم، اصلی ترین کار این نرم افزار ویرایش حرفه ای عکس است. شما با استفاده از این نرم افزار می‌توانید رنگ‌های عکس خود را تغییر دهید، سایز آن را عوض کنید، عکس را برش بزنید و  تغییرات  بسیاری را ایجاد کنید. این نرم افزار یکی از بهترین و حرفه‌ای ترین نرم افزارها در میان نرم افزارهای ویرایش عکس می‌باشد.

نقاشی دیجیتال در نرم افزار فتوشاپ

ایجاد نقاشی های دیجیتال یکی دیگر از کاربردهای جالب و پر طرفدار نرم افزار فتوشاپ است. شما می‌توانید با ابزاری که در این نرم افزار قرار داده شده بدون نیاز به بوم، رنگ و قلم، نقاشی کنید‌ و از طراحی های دیجیتالی لذت ببرید.

از این قابلیت نرم افزار فتوشاپ برای طراحی های جلد کتاب ها به خصوص کتاب های کودکانه نیز استفاده می‌شود.

طراحی گرافیک در نرم افزار فتوشاپ

نرم افزار فتوشاپ بیش‌تر ابزارهای مورد نیاز برای طراحی های گرافیکی را دارد ولی به صورت بسیار حرفه ای مانند یک نرم افزار حرفه ای طراحی گرافیک‌ نیست.کار با این ابزار در فتوشاپ بسیار ساده تر از نرم افزارهای گرافیکی است ‌و برای افرادی که نیازی به کار حرفه ای ندارند مناسب می‌باشد.

طراحی وب سایت با نرم افزار فتوشاپ

قالب وب سایت بخش بسیار مهمی از آن است که شما می‌توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی کنید. این نرم افزار کار طراحی قالب وب را برایتان بسیار ساده کرده و دیگر نیازی به نوشتن کدهای زیاد و خسته کننده ندارید. طراحی قالب وب سایت در این نرم افزار با این‌که راحت است ولی  قالب طراحی شده می‌تواند بسیار حرفه ای و کامل باشد.

ویرایش ویدئو به کمک نرم افزار فتوشاپ

علاوه بر ویرایش عکس ها، شما با این نرم افزار می‌توانید ویدیوهای خود را نیز ویرایش کنید. همچنین با این نرم افزار می‌توانید گیف های مختلف و جذاب بسازید. ویدیوهای خود را می‌توانید به صورت حرفه ای در این برنامه ویرایش کرده و رنگ آن را تغییر داده یا صدای جدید روی ویدیو بگذارید.

به این پست چه امتیازی می دهید؟

0 / 5. 0

ارسال دیدگاه

بازگشت
پشتیبانی تلگرام
کانال تلگرام
اینستاگرام
ایمیل
تلفن
دیگر وب سایت های ما
یکی از روش های زیر را برای بازیابی رمز عبور انتخاب کنید