StockMusic.irGraphicFarm.ir

معرفی قابلیت های جدید اینستاگرام و دانلود این اپلیکیشن پرطرفدار

در این مقاله به بررسی قابلیت های جدید instagram و میزان دانلود اینستاگرام و نصب آن می پردازیم. این روز ها این نرم افزار روز به روز پرطرفدارتر و پر کاربرتر از قبل می گردد و افراد بیشتری را به خود جذب می نماید. یکی از ویژگی های اصلی این اپلیکیشن بروز رسانی های فوق العاده آن است که در هر ورژن قابلیت ها و ویژگی های جدیدی در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این قابلیت ها، هرچند کوچک و ساده، در مجموع باعث افزایش میزان دانلود و نصب آن می شوند.

قابلیت استوری یک دقیقه ای با نصب ورژن جدید

اگر اینستاگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کرده باشید احتمالا برای شما نیز قابلیت ارسال استوری یک دقیقه ای فعال شده باشد. البته هنوز این ویژگی برای همه کاربران فعال نشده است. قبل از این آپدیت مدت زمان هر استوری نمیتوانست بیشتر از پانزده ثانیه باشد و برای قرار دادن استوری های طولانی تر شما میبایست فیلم خود را به چند قسمت پانزده ثانیه ای تقسیم میکردید. البته این مضوع نیز حایز اهمیت است که این ویژگی ممکن است خیلی به نفع کاربران نباشد. چرا که اکثر افراد علاقه به تماشای استوری های طولانی ندارند و ترجیح میدهند بتوانند بین استوری ها عقب و جلو بروند. باز این موضوع نیاز به بررسی بیشتر دارد.

قابلیت لایک استوری در آخرین ورژن instagram

امروز که این مقاله برای شما کاربران عزیز نوشته شده است ، اینستاگرام از قابلیت لایک استوری در بعضی از حساب های کاربری رونمایی کرده است. البته این امکان در حال حاضر در نسخه بتا و تست بوده و ممکن است حذف گردد. همچنین ممکن است برای بسیاری از کاربران فعال نشده باشد. باید دید که تیم فیس بوک (یا متا) چه تصمیمی درباره این ویژگی خواهند گرفت. این لایک در کنار گزینه شیر (share) قرار گرفته است.

حذف یکی از اسلاید های پست های اسلایدی منتشر شده با دانلود اینستاگرام جدید

احتمالا برای شما نیز پیش آمده است که بعد از انتشار یک پست اسلایدی تصمیم گرفته باشید یکی از اسلاید های آن را حذف کنید. قبل از دانلود اینستاگرام ورژن آخر این امکان فراهم نبود. با نصب ورژن جدید می توانید یکی از اسلاید های پست های منتشر شده خود را حذف کنید. این آپدیت را می توان یکی از بهترین تغییرات و پرکاربردترین ها دانست.

برای انجام این کار کافیست به بخش ویرایش پست مربوطه مراجعه کنید. سپس با ورق زدن تصاویر و یا فیلم ها، اسلاید مورد نظر خود را پیدا کنید. در گوشه بالا سمت چپ ، تصویر یک سطل زباله را مشاهده خواهید کرد که با کلیک بر روی آن و ذخیره ، آن اسلاید حذف خواهد شد. با این قابلیت ، بعد از خطاهای مرتبط ، میتوانید پست خود را ویرایش و پیج خود را بهبود بخشید.

بررسی میزان امنیت پیج من

امنیت حساب کاربری از موضوعات بسیار مهم در فضای مجازی می باشد. این مضوع برای افراد و بخصوص کسب و کار ها که پیج های بسیار بزرگ و پر مخاطبی دارند بسیار مهم است. در این نسخه که در حال بررسی آن هستیم شما می توانید میزان امنیت پیج خود را بررسی کنید. اگر به بخش تنظیمات و سپس امنیت مراجعه کنید بخشی را تحت عنوان میزان امنیت پیج مشاهده خواهید کرد. با باز کردن این بخش میزان امنیت پیجتان و عملایت مورد نیاز جهت افزایش امنیت را مشاهده خواهید کرد. این عملیات شامل تایید ایمیل ، تایید شماره تماس و فعال سازی ورود دو عاملی می باشد.

علامت بالای این صفحه اگر به رنگ سبز باشد ، نشانگر امنیت بالا و اگر به رنگ قرمز باشد نشانگر امنیت پایین است و حتما خیلی زود اقدام به افزایش آن کنید. با انجام موارد بالا علاوه بر افزایش این موضوع، در صورت هک شدن پیج امکان بازگرداندن آن بسیار ساده میگردد.

چرا همواره آخرین نسخه اینستاگرام را دانلود و نصب کنیم؟

سوالی که بسیاری از افراد مطرح میکنند علت تاکید ما بر نصب آخرین ورژن instagram و در کل تمامی اپلیکیشن ها می باشد. جهت تایید این موضوع می توان موارد زیر را مطرح نمود:

  • بروزرسانی های امنیتی در هر نسخه
  • ویژگی های جدید و قابلیت های بیشتر
  • رفع باگ ها، خطا‌ها و محدودیت ها پس از آپدیت
  • افزایش میزان بازدهی اپلیکیشن و آسیب پذیری های آن
  • و بسیار دلیل دیگر

جمع بندی

اینستاگرام در هر آپدیت خود از ویژگی ها و قابلیت های زیادی رونمایی میکند. بسیاری از این ویژگی ها کاربران را حیرت زده میکند که نسخه آخر نیز می تواند شامل این موضوع باشد. قابلیت هایی همچون لایک استوری ، امنیت پیج و استوری یک دقیقه ای در این ورژن افزوده شده اند. همواره تلاش کنید اپلیکیشن های خود را به آخرین نسخه آپیت کنید. یکی از مطرح ترین وبسایت ها در این حوزه ایزی پی سی می باشد که گنجینه ای تکمیل و بروز از تمامی نرم افزار ها و اپلیکیشن های اندرویدی و ویندوزی در اختیار دارد. همچنین سرعت بالای این سایت در لود و دانلود ، از دیگر مزیت های این وبسایت می باشد.

سخن پایانی

هیچوقت در استفاده از فضای مجازی و پیام رسان ها ، زیاده روی نکنید. فراموش نکینید که این نرم افزار ها و فضا ها جهت گذراندن وقت و زمان اضافی می باشد و نباید زمان زیادی از روز خود را به آن ها اختصاص دهید. با این حال این شرکت ها همواره در حال افزایش قابلیت های خود جهت سرگرم کردن بیشتر شما می باشند. به شما پیشنهاد میکنیم در طول روز و هفته برای میزان استفاده خود از این اپلیکیشن ها تایم مشخصی تعریف کنید تا به زندگی ، کار و تحصیلتان لطمه ای وارد نشود. دانلود اینستاگرام که این روز ها بسیار افزایش یافته است در آینده ای نه چندان دور میتواند برای پیشرفت افراد و جوامع خطر ساز باشد. پس می توانیم با مدیریت میزان استفاده ، از این خطرات احتمالی پیشگیری کنیم.

به این پست چه امتیازی می دهید؟

0 / 5. 0

ارسال دیدگاه

بازگشت
پشتیبانی تلگرام
کانال تلگرام
اینستاگرام
ایمیل
تلفن
دیگر وب سایت های ما
یکی از روش های زیر را برای بازیابی رمز عبور انتخاب کنید