StockMusic.irGraphicFarm.ir

طراحی لوگو با نرم افزار ایلوستریتور

طراحی لوگو با نرم افزار ایلوستریتور

اگر در دنیای امروزی فعالیت خاصی را دنبال  می‌کنید حتما شاهد تاثیر نام نشان خود نزد مخاطبین خود خواهید بود. نام شما در دنیای کسب و کارتان اهمیت زیادی دارد. فرقی نمی‌کند که چه نوع فعالیتی را دنبال می‌کنید برای هر نوع حوزه ای معرف بودنتان نزد دیگران جهت شناخت شما و معرفی ما به دیگران از طریق لوگو را حتما در دستور کار قرار دهید. برای طراحی لوگو حتما باید به یک طراح حرفه ای مراجعه نمایید تا بتواند به خوبی برای شما نام و نشانی را ارائه کند که شما را در ذهن مخاطب به خوبی جاودانه نمایید. برای طراحی لوگو نرم افزارهای زیادی وجود دارد که هر کدام به نحوه دارای ابزارهایی هستند که به طراح کمک می‌کنند تا یک لوگو حرفه ای طراحی کنند. یکی از این نرم افزارها ایلوستریتو می‌باشد.

آشنایی با نرم افزار ایلوستریتو در طراحی لوگو

ایلوستریتور یک نرم افزار برای طراحی، تصویرسازی و ساختن کارهای گرافیکی از طریق سیستم عمل های مختلف در کامپیوتراست. در مورد تاریخ انتشار این نرم افزار میتوان ان را به سال 1987 اشاره کرد. طی سال‌هایی که ایلوستریتو منتشر شده است ما شاهد آپدیت‌هایی از این نسخه هستیم که در حال حاضر بخشی از Adobe  Creaive Cloud  است .ایلوستریتور به عنوان یکی از نرم افزار پر طرفدار شرکت ادوبی در کنار دیگر نرم افزارهای ان توسط گرافیست‌ها، طراحان وب، هنرمندان بصری و تصویرسازان حرفه ای در سراسر دنیا در حال استفاده است. ایلوستریتور شامل ابزارهای زیادی است که هر کدام از آنها می‌تواند به مقدار زیادی در زمانی که برای تصویرسازی استفاده می‌نمایید برای شما زمان بخرد.

امروزه نرم افزار ایلوستریتو نسبت به دیگر نرم افزارهای طراحی به شدت مورد توجه گرافیست کارها است. به گونه ای که این نرم افزارها در اکثر پروژه های طراحی مورد استفاده است. اگر به عنوان یک طراح در حوزه طراحی فعالیت می‌کنید و می‌خواهید به عنوان فردی موفق عمل کنید حتما باید با ایلوستریتو به خوبی آشنا باشید. اگر هنوزهم با نرم افزارهای قدیمی برای طراحی کار می کنید از دیگر افراد این حوزه عقب هستید. بنابراین به دنبال آموزش ایلوستریتو و فراگیری حرفه ای آن باشید. برای یادگیری با ایلوستریتو کافی است در چند کلاس آموزشی ثبت نام نمایید. البته هر دوره ای نمی‌تواند به شما کمک کند باید حتما در انتخاب دوره مورد نظر دقت نمایید. وجود دوره های غیر معتبر نمی‎تواند برای شما مفید باشد چرا که این مهارت نیاز به یک اموزش درست و حرفه ای دارد.

آموزش نرم افزار ایلوستریتو

همانطور که گفتیم برای اینکه در بازار کاری به عنوان یک گرافیست کار حرفه ای باقی بمانید حتما برای یادگیری نرم افزار ایلوستریتو اقدام نمایید. خوشبختانه برای این نوع نرم افزار دوره‌های آموزشی زیادی وجود دارد. اما باید دقت کنید که قرار است در کدام یک از آموزشگاه‌های موجود ثبت نام نمایید. معمولا دوره‌های آموزشی در حال حاضر هم به صورت حضوری و هم کلاس های غیر حضوری برگزار می‌شود. خوبی وجود این دوره‌ها این است که شما می‌توانید بر حسب شرایط خود در هر کدام از آن‌ها ثبت نام نمایید. خوبی کلاس‌های غیر حضوری است که شما می‌توانید بر حسب برنامه شخصیتان زمان یادگیری خود را تعیین کنید.

با ثبت نام در این دوره‌های غیر حضوری علاوه بر تعیین زمان خودتان برای یادگیری می‌توانید در زمان نیز برای رفت و آمد جهت حضوردر کلاس‌های حضوری صرفه جویی کنید. اما خب کلاس‌های حضوری هم مزایای خاص خود را دارد از جمله این مزیت‌ها این است که شما در کلاس حضوری فعال‌تر خواهید بود. در اینگونه کلاس‌ها شما به صورت مستقیم با استاتید در ارتباط هستید و می‌توانید جواب سوالات خود را همان موقع با پرسیدن از استاد در کلاس دریافت کنید.

بازار کار نرم افزار ایلوستریتو

در دنیای کنونی مسلط بودن بر هر نرم افزاری می‌تواند به شدت در پیدا کردن یک شغل موثر باشد. پیشرفت دنیای تکنولوژی باعث شده است تا نرم افزارهایی چون ایلوستریتو به شدت کاربردی شوند. چرا که اگر به دنیای دور و بر خود نگاه کنید شاهد حضور پر رنگ این نرم افزار هستید. بنابراین اصلا نگران کار نباشید کافی است آموزش نرم افزار ایلوستریتو را آغاز کنید. ابتدا دوره های مختلف را مورد بررسی قرار دهید سپس یک آموزشگاه معتبر را برای یادگیری برگزینید. در ادامه با ما همراه شوید تا برای شما از دوره‌های موجود این نرم افزار و آموزشگاه معتبری که بتوانید از طریق ان یک آموزش حرفه‌ای ببینید و به راحتی وارد بازار کار شوید. پس با ما تا انتهای این نوشته همراه شوید.

دورههای آموزشی مدرسه همای هنر

یکی از موسسات معتبر در زمینه اموزش نرم افزار ایلوستریتو موسسه فرهنگی هنری همای هنر است. این آموزشگاه توانسته است از طریق استخدام اساتید مجرب در زمینه آموزش‎های مختلفی که دارد به شما کمک کند تا به خوبی در زمینه یادگیری ایلوستریتو حرفه ای شوید. دوره های آموزشی این مدرسه هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری ثبت نام نمایید. خوبی دوره‎های آموزشی همای هنر این است که دارای دوره‎های مقدماتی و پیشرفته ایلوستریتو است که شما بسته به اینکه تا چه حد با این نرم افزار آشنایی دارید می‌توانید در آن‌ها ثبت نام نمایید. از دیگر مزیت های دوره‌های آموزشی همای هنر مدرکی است که شما بعد از پایان دوره‌های آموزشی این آموزشگاه دریافت می‌کنید. با دریافت این مدرک شما می‎توانید در مجامع مختلف داخلی و بین المللی فعالیت نمایید. این مدرک مورد تایید سازمان ارشاد اسلامی است.

به این پست چه امتیازی می دهید؟

5 / 5. 2

ارسال دیدگاه

بازگشت
پشتیبانی تلگرام
کانال تلگرام
اینستاگرام
ایمیل
تلفن
دیگر وب سایت های ما
یکی از روش های زیر را برای بازیابی رمز عبور انتخاب کنید