StockMusic.irGraphicFarm.ir

با خرید آیفون 13 پرو مکس از بازرگانی سیب نهایت زیبایی را در تکنولوژی تجربه کنید

آیفون ۱۳ پرو مکس هم‌اکنون بهترین و بزرگ‌ترین گوشی هوشمند کمپانی اپل آمریکا است و به‌دلیل امکانات جذابی که دارد، بیش از همه انواع آیفون 13 در این سری مورد توجه قرار گرفته است. این محصول ویژگی‌های کاملا منحصربه‌فردی برای شما دارد و همین سبب شده است که بیش از همه، علاقه‌مند به خرید این گوشی باشید. فناوری 5G در کنار قطعات و ویژگی‌های بهتری که نسبت به مدل‌های دیگر این سری دارد، سبب شده است که بتوانید در سال‌های بیشتری از این گوشی استفاده کرده و نیازی به ارتقا آن نداشته باشید. بازرگانی سیب آیفون ۱۳ پرو مکس را با بهترین قیمت و به‌صورت اقساطی در اختیار شما خواهد گذاشت.

نمایشگر جدید

از آن‌جایی که با یک گوشی پرچم‌دار روبرو هستیم، آیفون ۱۳ پرو مکس اصولا باید حاوی بهترین فناوری‌های کنونی اپل باشد. اولین موردی که به چشم می‌خورد، صفحه نمایش آن است. همچنان همان صفحه نمایش ۶.۷ اینچی را در این گوشی می‌بینیم که از بزرگ‌ترین ابعاد در این سری بوده و با تراکم پیکسلی ۴۵۸ پیکسل در هر اینچ ارائه شده است. نکته جدید ماجرا، این است که صفحه نمایش آیفون ۱۳ پرو مکس روشن‌تر از گوشی‌های سال گذشته عرضه شده است و در حالت معمولی می‌تواند ۱۰۰۰ نیت را در اختیار شما گذارد. این میزان ۲۰۰ نیت بالاتر از آیفون ۱۲ پرو مکس است.

همراه با آیفون ۱۳ پرو مکس می‌توانید قیمت اپل واچ را هم از بازرگانی سیب دریافت کرده و یک ترکیب عالی در مچ و دست خود ایجاد کنید. قیمت اپل واچ در سری‌های مختلف متفاوت است، اما با خرید اقساطی، با راحتی بیشتری می‌توانید این محصول شگرف را خریداری کرده و از آن لذت ببرید. صفحه نمایش آیفون ۱۳ پرو مکس را می‌توانید در خانه با روشنایی معمولی استفاده کرده و زیر نور خورشید، از قدرت بالای روشنایی‌اش بهره ببرید. زمانی که گوشی را در روزهای گرم تابستانی به بیرون ببرید، بیش از پیش روشنایی عالی آن را نظاره خواهید کرد. خبر بزرگ‌تر، در مورد صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی پروموشن آن است. فقط در مواقع ضروری، می‌توانید اسکرول بسیار نرم و هوشمندانه‌ای را داشته باشید.

هوشمندی از این جهت است که در مواقع مورد نیاز مانند بازی، صفحه نمایش روی ۱۲۰ هرتز تنظیم می‌شود، اما مواقعی که صفحه ثابت بوده یا کار چندان مهمی صورت نمی‌گیرد، صفحه نمایش پایین‌تر از ۱۲۰ هرتز بوده و حتی تا ۱۰ هرتز هم کاهش پیدا می‌کند تا صرفه‌جویی در مصرف انرژی به سادگی برای آن صورت گیرد. این صفحه نمایش عملا هیچ گونه تاخیری ندارد و حس و تجربه زیبا‌تری را می‌توانید داشته باشید. این حس زیبایی، سبب شده است که اعتماد بیشتری به محصول داشته و در طول سال‌های آینده هم همین شرایط را داشته باشید.

گزینه‌های رنگی جدید

شما می‌توانید انواع آیفون 13 را از بازرگانی سیب به‌صورت اقساطی تهیه کنید، اما فقط نسخه‌های Pro هستند که از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کنند. بنابراین باید دقت نظر را همچنان به کار ببرید. تنها تغییر قابل توجهی که در بیرون می‌توانیم ببینیم، گزینه رنگی جدید و برآمدگی عظیم دوربین است. مدل‌های طلایی، خاکستری، فضایی و آبی سیرا، گزینه‌هی محشری هستند که هر علاقه‌مند به تکنولوژی و سری آیفون آن را دوست خواهد داشت. این رنگ کمی سبک‌تر از آبی اقیانوس آرام است که در آیفون ۱۲ پرو مکس استفاده شده بود.

این انتخاب همچنان شخصی است و در هنگام خرید آیفون ۱۳ پرو مکس می‌توانید به سلایق خود توجه کرده و گزینه‌های مدنظر نظر خود را تهیه کنید. رنگ روشن این گوشی تفاوت زیادی با طرح‌های قبلی ندارد و در کل، رنگ تیره‌تر کمی جذاب‌تر از بقیه دیده می‌شوند. اپل امسال کاری جالبی انجام داده و پشتی مشکی مات فوق‌العاده را با کناره‌های مشکی همراه کرده و حتی گزینه‌های آبی و قرمز را نیز به آن‌ها اضافه کرد. همین موارد سبب می‌شود که طراحی شیک و منحصربه‌فرد اپل برای گوشی‌های آیفون همواره وجود داشته باشد و می‌توانید یک محصول شیک برای ترکیب خود انتخاب کنید. با بررسی قیمت اپل واچ سری ۷ هم می‌توانید یک همراه عالی و مکمل خوبی برای آیفون ۱۳ خود تهیه کنید.

عمر باتری

بررسی‌ها نشان داده است که باتری امسال طبق ادعای اپل، ۲.۵ ساعت عمر بیشتری نسبت به آیفون ۱۲ پرو مکس دارد. این محصول می‌تواند تا ۲۸ ساعت ویدیو پخش کند که از همه انواع آیفون 13 بالاتر است. این محصول ۶ ساعت بیشتر از آیفون ۱۳ پرو ویدیو پخش می‌کند. آیفون ۱۲ پرو مکس هم که تنها ۲۰ ساعت می‌توانست چنین کاری را انجام دهد. برای استفاده روزانه، این گوشی همچنان یک گزینه عالی برای خرید است و می‌توانید در استفاده روزانه، ۲.۵ ساعت عمر بیشتری را تجربه کنید. ادعاهایی که اپل کرده است، فوق‌العاده هستند و تست‌ها نشان داده است که همگی آن‌ها حقیقت دارند.

دوربین‌ها

تغییرات کوچکی بارها و بارها روی دوربین‌های اپل انجام می‌شد، اما امسال تغییرات کمی برجسته‌تر هستند و همین هم سبب شده است که تغییرات و تفاوت‌های بیشتری را نظاره کنیم. حالت ماکرو با تغییرات بیشتری در اختیار شما بوده و انبوهی از عکس‌های خاص را می‌توانید برای صفحه اینستاگرام خود تهیه کنید. می‌توانید عکس‌های باورنکردنی تهیه کرده و کاملا ببینید که سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی اپل چگونه می‌توانند سنسورهای بزرگ‌تر گوشی‌های اندرویدی را شکست دهند. این محصول از سنسورهای بزرگ‌تری استفاده می‌کند و سبک‌های عکاسی متنوع‌تری را هم می‌توانید با سیستم نرم‌افزاری پیشرفته گوشی تهیه کنید.

شما نیز می‌توانید برای خرید انواع آیفون 13 به بازرگانی سیب مراجعه کنید. این سایت امکان خرید به‌صورت اقساطی را با پرداخت تنها ۴۰ درصد از مبلغ کل فراهم کرده است و می‌توانید مابقی مبلغ را هم به‌صورت اقساطی بین ۳ الی ۱۲ ماه پرداخت کنید. این روند سبب می‌شود که کار شما ساده‌تر شده و بدون استرس مابقی مبلغ را هم پرداخت کنید. قیمت اپل واچ هم در سایت بازرگانی سیب قابل دریافت است و با استفاده از ابزارهای محاسبه مبالغ چک، می‌توانید بررسی‌های لازم را جهت خرید انواع آیفون 13 و اپل واچ انجام دهید. این دو محصول در ترکیب باهم عالی هستند و می‌توانید تصمیم‌گیری لازم را برای خرید انجام دهید. بنابراین، با بازرگانی سیب، شما هم بالاخره می‌توانید جدیدترین گوشی آیفون اپل را تهیه کنید.

به این پست چه امتیازی می دهید؟

0 / 5. 0

ارسال دیدگاه

بازگشت
پشتیبانی تلگرام
کانال تلگرام
اینستاگرام
ایمیل
تلفن
دیگر وب سایت های ما
یکی از روش های زیر را برای بازیابی رمز عبور انتخاب کنید