StockMusic.irGraphicFarm.ir

دانلود آهنگ بی کلام برای کلیپ

آهنگ بی کلام برای کلیپمجموعه آهنگ بی کلام برای کلیپ

شما هم از آن دسته تدوین گران یا صدا گذاران هستید که همیشه در پیدا کردن یک موسیقی مناسب برای کلیپ خود دچار سردرگمی می شود و می بایست ساعت ها وقت خود را در نت برای پیدا کردن یک آهنگ مناسب سپری کنید؟ همیشه یکی از دغدغه های هر تدوین گر و صدا گذاری در هنگام کار روی کلیپ یا تیزر تبلیغاتی موسیقی آن بوده است. زمانی که صرف جستجو آهنگ بی کلام برای کلیپ می شود دست کمی از تدوین آن کلیپ ندارد! اما راه حل چیست؟!

اگر از همراهان وب سایت تایم کد بوده باشید با بخش موسیقی تیزر سایت آشنایی دارید. سعی کردیم در طول این سال ها آرشیو قابل توجهی از أنواع موسیقی اکشن و هیجانی – حماسی – ترسناک و … گرد آوری کنیم تا بتواند جوابگوی نیاز های در صداگذاری تیزر باشد. اما رفته رفته به دلیل گسترده شدن حجم موسیقی و همینطور تنوع در سبک ها و ریتم های موسیقی بر آن شدیم سایت تخصصی را مختص این مورد احداث کنیم تا به صورت متمرکز به موسیقی بی کلام بپردازد.

استوک موزیک

وب سایت استوک موزیک از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه دانلود موسیقی بی کلام تیزر آغاز کرده است. با جمع آوری موسیقی از دو سایت معتبر MotionArray و Audio Jungle اکثر نیاز های کاربران را پوشش داده ایم. در این سایت می توانید با جزئیات بیشتری به دنبال آهنگ مورد نیاز خود بگردید. به طور مثال هر موسیقی به لحاظ ریتم و ضرب آهنگ دسته بندی شده است و می توانید آن را در دسته بندی بسیار آرام – آرام – متوسط – متوسط به بالا – تند – خیلی تند جستجو کنید. علاوه بر آن هر موسیقی بر اساس سازی که غالب اثر است یا سبک آن دسته بندی شده است. تمام تلاش ما این بوده بتوانیم سایت با کیفیتی در خصوص دانلود آهنگ بی کلام مخصوص تیزر ارائه دهیم. در ادامه یه چند دسته بندی پرطرفدار اشاره خواهیم کرد.

آهنگ بی کلام برای کلیپ

آهنگ حماسی

تدوین تیزر خود را به انتها رسانده اید اما بنظر می رسد هنوز یک چیز کم است! تیزر آن طور که می باید خیره کننده و تکان دهنده از آب در نیامده! شاید بد نباشد به بخش آهنگ حماسی سایت استوک موزیک سر بزنید. در این بخش طیف متنوعی از آهنگ های حماسی و باشکوه قرار دارد که تاثیر گذاری هر تیزری رو دو چندان می کند.

آهنگ ترسناک

موسیقی های انتزاعی که حال و هوایی وهم انگیز دارند نیز می تواند کمک چشم گیری در طراحی یک صحنه از فیلم کند. این دست موسیقی می تواند علاوه بر آهنگ نقش آمبیانس محیط را بازی کند و تنش در صحنه را افزایش دهد. برای دسترسی به این سبک از موسیقی به بخش آهنگ ترسناک مراجعه کنید.

افکت صدا

استوک موزیک تنها در موسیقی بی کلام خلاصه نمی شود. بخش مهمی از فعالیت این سایت به ارائه افکت های صوتی اختصاص دارد. برای جان بخشیدن به هر صحنه ای افکت صدا از ملزومات آن به حساب می آید. گاهی سر صحنه امکان ضبط صدا مهیا نیست یا کیفیت صدای ضبط شده مطلوب نیست. به همین دلیل استفاده از افکت صدا آماده امری اجتناب ناپذیر است. در استوک موزیک افکت های صدا دارای دسته بندی های متنوعی می باشد که تقریبا سعی شده همه اصوات را پوشش دهد. از صدای طبیعت و حیوانات گرفته تا صدای های اشیاء نظیر باز و بسته شدن درب – خراشیدن شی روی دیوار یا صدای راه رفتن و قدم زدن – خنده انسان – هام محیط و غیره.

آهنگ درخواستی

همانند سایت تایم کد، وب سایت استوک موزیک نیز دارای بخش آهنگ درخواستی می باشد. چنانچه در سایت Motion Array به موسیقی برخورد کرده اید که هنوز در سایت استوک موزیک قرار نگرفته است می توانید به ربات درخواستی های سایت مراجعه کنید و لینک آهنگ مورد نظر خود را برای ما ارسال نمایید. ظرف یک یا دو روز موسیقی درخواستی شما در سایت قرار خواهد گرفت.

گفتنی است سایت تایم کد همچون گذشته به فعالیت خود در زمینه ارائه محصولات دانلودی صوتی ادامه می دهد ولی چنانچه قصد تهیه آرشیو جامع تری دارید می توانید به سایت استوک موزیک سر بزنید که سعی شده به صورت تخصصی تر به این مهم بپردازد. این سایت دارای محیط کاربری مجزا می باشد و برای استفاده از امکانات آن می بایست در آن عضو شوید.

به این پست چه امتیازی می دهید؟

4.5 / 5. 4

نظرات

ارسال دیدگاه

بازگشت
پشتیبانی تلگرام
کانال تلگرام
اینستاگرام
ایمیل
تلفن
دیگر وب سایت های ما
یکی از روش های زیر را برای بازیابی رمز عبور انتخاب کنید