StockMusic.irGraphicFarm.ir

خدمات سئو سایت چیست

همه افرادی که بیزینس آنلاین و سایت دارند، این روزها به دنبال سئو می‌گردند. زیرا وقتی در این فضا قصد رشد دارید، پس از مدتی می‌فهمید که باید در معرض دید کاربران قرار بگیرید و دیده شوید. سئو یکی از روش‌های دیجیتال مارکتینگ برای افزایش بازدید سایت و جذب ترافیک ارگانیک است. اما بسیاری از افراد که قصد سئو سایت دارند، می‌خواهند بدانند که چه کارهایی روی سایت انجام می‌شود و در قبال چه کارهایی به عنوان خدمات سئو سایت، هزینه می‌کنند. بنابراین اگر شما هم جز این افراد هستید، به مطالعه ادامه دهید که به صورت کامل اقدامات سئو را بررسی می‌کنیم.

سئو چیست؟

واژه سئو از عبارت Search Engine Optimization گرفته شده است. همانطور که از اسم آن پیداست مربوط به بهینه سازی موتور جستجو است که در اینجا منظور از موتور جستجو گوگل است. زیرا طبق آمار، بیشترین استفاده کاربران برای خرید اینترنتی، مطالعه و تحقیق و … از طریق گوگل انجام می‌شود. بنابراین بیشتر اقدامات سئو روی این موتور جستجو صورت می‌گیرد تا سایت شما در صفحه اول و رتبه‌های برتر دیده شود.

سئو سایت، به اقداماتی گفته می‌شود که در درون و بیرون سایت برای بهبود رتبه، افزایش ترافیک ارگانیک و برندینگ شما انجام می‌شود. هدف سئو، دیده شدن بیزنس شماست تا کاربران با آن آشنا شوند و بتوانید محصول و خدمت خود را به آن‌ها بفروشید و کسب درآمد کنید.

خدمات سئو سایت شامل چه مواردی است؟

به طور کلی سئو سایت، به سه بخش اصلی یعنی سئو داخلی، سئو تکنیکال و سئو خارجی تقسیم می‌شود. هر کدام از این بخش‌ها نیز شامل یک سری اقدامات هستند که نتیجه آن‌ها در کنار هم باعث رشد سایت شما می‌شود. یعنی شما نمی‌توانید فقط سئو داخلی را رعایت کنید و به بخش تکنیکال و خارجی، بی توجه باشید. یا بالعکس فقط تمرکز شما به روی سئو خارجی باشد و سئو تکنیکال و داخلی را نادیده بگیرید. این‌ روش‌ها کاملا اشتباه هستند و سایت شما درگیر مشکلات زیادی خواهد شد. راه اصولی سئو، کار روی هر سه بخش است و نتیجه آن نیز بسیار رضایت‌بخش خواهد بود.

سئو داخلی

سئو On-page به کارهایی گفته می‌شود که در داخل سایت برای بهینه سازی انجام می‌شود. در واقع یکی از مهم‌ترین بخش‌های سئو، سئو آن پیج به شمار می‌آِید و رعایت نکات آن باعث می‌شود تا ربات‌های گوگل به خوبی صفحات شما را بخزند و از محتوای شما آگاه شوند. برخی از این موارد عبارتند از:

  • انتخاب صحیح کلمه کلیدی
  • استفاده از کلمه کلیدی در تگ عنوان
  • به کار بردن کلمه کلیدی در متا تگ دیسکریپشن یا توضیحات
  • استفاده از کلمه کلیدی در تگ H1
  • طول محتوا
  • استفاده به اندازه از کلمه کلیدی
  • استفاده از کلمات مترادف (LSI) با کلمه کلیدی و ایجاد ارتباط معنایی
  • به کاربردن کلمات LSI در تگ عنوان و توضیحات
  • بهینه سازی تصاویر
  • استفاده از نام جایگزین Alt برای تصاویر
  • عدم استفاده از محتوای تکراری
  • به روز رسانی منظم محتوا
  • لینک سازی داخلی در بین صفحات

سئو تکنیکال

وقتی ساختار اصلی سایت شما درست نباشد، سئو بی فایده خواهد بود. سئو تکنیکال را بسیاری از افراد به دلیل اینکه درون سایت انجام می‌شود، جز سئو داخلی می‌دانند. اقداماتی که در تکنیکال سئو برای سایت انجام می‌شود، مربوط به بخش فنی وبسایت است که می‌تواند تاثیر زیادی روی تجربه کاربری بگذارد. یکی از موارد مهم در این بخش، سرعت سایت است که توجه کاربران را به خود جذب می‌کند. این روزها، کاربران زمانی بیشتر از 5 ثانیه برای باز شدن صفحه سایت شما نمی‌گذارند چرا که سایت‌های دیگر بسیار زودتر از این زمان بارگذاری می‌شوند.

بنابراین اگر می‌خواهید کاربران بتوانند سایت شما را مشاهده کنند، باید سرعت سایت شما مطلوب باشد. اقدامات زیادی برای این کار انجام می‌شود که می‌توان فشرده سازی تصاویر، کاهش حجم کدها، استفاده از سی دی ان و … را نام برد. معمولا بسیاری از شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ که کار طراحی سایت و سئو بیزینس شما را انجام می‌دهند، اقدامات مربوط به سرعت سایت را روی تعرفه سئو سایت اعمال می‌کنند تا در مشکلی بابت سرعت لود سایت و موارد مربوط به آن وجود نداشته باشد.

سئو خارجی

سئو خارجی به اقداماتی گفته می‌شود که در خارج از سایت انجام می‌شود و شامل لینکسازی خارجی و رپورتاژ آگهی است. داشتن اعتبار برای سایت شما، باعث می‌شود تا گوگل خیلی راحت تر به شما اعتماد کند. یکی از راه‌هایی که این اعتبار به دست می‌آید، از طریق دریافت لینک از سایت‌های معتبر است. اگر برایتان گنگ است، بیایید با یک مثال بیشتر توضیح دهیم.

فرض کنید که شما صاحب یک کسب‌وکار قوی و مطرح هستید؛ از طرفی یک کسب‌وکار کوچک در حوزه شما قصد رشد دارد و می‌خواهد مشتریان خود را پیدا کند. اگر شما این کسب‌وکار را معرفی کنید، در واقع بخشی از اعتبار خود را به آن داده‌اید و افراد زیادی به اعتبار حرف شما، از آن کسب‌وکار خرید می‌کنند. در دنیای سایت هم همین اتفاق می‌افتد؛ وقتی سایت شما یک لینک به سایت دیگری می‌دهد یعنی آن را تایید می‌کند. این یک بک لینک با ارزش برای سایت مقابل خواهد بود که باعث رشد آن می‌شود.

روش‌های زیادی در لینکسازی خارجی وجود دارد که می‌توان به فعالیت در انجمن‌ها، کامنت گذاری، رپورتاژ آگهی و … اشاره کرد. از طرفی بسیاری از افراد، بک لینک می‌خرند که جز اشتباهات رایج در سئو خارجی است. این روش ممکن است مشکلات بسیار جدی برای سایت شما ایجاد کند و جریمه گوگل را در پی خواهد داشت.

انتخاب شرکت مناسب برای انجام خدمات سئو وبسایت

در عصر مدرن امروز، شرکت‌های بسیار زیادی هستند که انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ را انجام می‌دهند. کسب‌وکارهایی که خدمات بازاریابی دیجیتال را ارائه می‌دهند، روز به روز در حال افزایش است و در این بین خدمات سئو وب تب می‌تواند سایت شما را در رتبه‌های برتر گوگل نمایش دهد.

به طور کلی، همه کسب‌وکارها به سمت فضای آنلاین کشیده شده‌است زیرا وجود اینترنت و گوشی‌های هوشمند، نسل جدید و قدیم را وادار به استفاده از تکنولوژی کرده‌است. از این رو، خدمات دیجیتال مارکتینگ مثل طراحی سایت، سئو، شبکه‌های اجتماعی و … تقاضای زیادی پیدا کرده است.

از طرفی، همه کسب‌وکارها در حال مهاجرت از فضای سنتی به فضای آنلاین هستند و اگر شما این کار را نکنید، در واقع پا پس کشیده‌اید و رقبا از شما سبقت گرفته‌اند. از این رو، اگر صاحب کسب‌وکار هستید و هنوز به صورت سنتی آن را اداره می‌کنید؛ وقت آن است که با دنیای امروز هم‌مسیر شوید و کسب‌وکار خود را وارد دنیای جذاب آنلاین کنید.

مزایای استفاده از خدمات سئو سایت

مزایای استفاده از فضای آنلاین برای کسب‌وکارها بسیار زیاد است. از این مزایا می‌توان به فروش بیشتر اشاره کرد؛ طبیعتا همه صاحبان کسب‌وکار علاقه به فروش بیشتر دارند. این کار با سئو و تبلیغات به راحتی امکان پذیر است؛ به این صورت که وقتی سایت خود را سئو کنید، در رتبه‌های برتر گوگل نمایش داده خواهید شد و کاربران زیادی وارد سایت شما می‌شوند.

بسیاری از کسب‌وکارها فقط از سئو برای دیده شدن کسب‌وکارشان استفاده کنند. رتبه‌های برتر گوگل برای کسب‌وکارهای موفق است و اگر نام شما در کنار آن‌ها دیده شود، کاربران با بیزینس شما نیز آشنا می‌شوند و برای مشاهده سایت شما ترغیب می‌شوند. همین موضوع، ارزش بسیار بالایی برای سایت شما خواهد داشت و به نوعی برندینگ بسیار خوبی برای کسب‌وکار شماست. بنابراین اگر قصد رقابت با رقبای خود را دارید، از همین امروز به دنبال خدمات سئو سایت باشید تا به زودی از حضور در رتبه اول گوگل، لذت ببرید.

به این پست چه امتیازی می دهید؟

5 / 5. 1

ارسال دیدگاه

بازگشت
پشتیبانی تلگرام
کانال تلگرام
اینستاگرام
ایمیل
تلفن
دیگر وب سایت های ما
یکی از روش های زیر را برای بازیابی رمز عبور انتخاب کنید