StockMusic.irGraphicFarm.ir

برترین شرکت‌های بازی‌سازی دنیا کدامند؟

در حال حاضر شرکت‌های بزرگی در جهان مشغول ساخت بازی‌های جذاب و هیجان‌انگیزی هستند که اغلب این شرکت‌ها نیز از درآمد قابل‌توجهی برخوردارند.

این رقابت بیشتر از هر چیزی، گیمرها و علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی را خوشحال کرده است؛ چراکه کیفیت بازی‌ها روزبه‌روز بالاتر می‌رود.

هرکدام از شرکت‌های بازی‌سازی دارای ویژگی‌ها و سبک کاری خاص خود هستند؛ به همین دلیل، انتخاب بهترین شرکت کاری دشوار است. با این حال، در این مقاله می‌خواهیم با ده شرکت موفق بازی‌سازی در جهان آشنا شده و بازی‌های مشهور آن‌ها را باهم مرور کنیم.

10- کمپانی بازی‌سازی سگا گیمز (SEGA Games)

کنسول بازی “سگا” یکی از نوستالژی‌های ما ایرانی‌هاست! زیرا بسیاری از کودکان و نوجوانان دهه 70 حداقل یک‌بار بازی کردن با سگا را تجربه کرده‌اند. این شرکت در اصل ژاپنی است اما در آمریکا تاسیس شده است و امروزه دیگر کنسول تولید نمی‌کند بلکه روی ساخت بازی تمرکز دارد.

آقای “هاروکی ساتومی” در سال 1951 میلادی شرکت سگا را تاسیس کرد که امروزه به یکی از موفق‌ترین کمپانی‌های بازی‌سازی تبدیل شده است. از جمله مهم‌ترین بازی‌های سگا باید به بازی Yakuza اشاره کنیم که از محبوبیت بی‌نظیری برخوردار بود. به منظور خرید این بازی بهتر است از انواع گیفت کارت پلی استیشن و گیفت کارت xbox استفاده کنید.

9- کمپانی بازی‌سازی اپیک گیمز (Epic Games)

از زمان تاسیس کمپانی اپیک گیمز تاکنون نزدیک به سی سال می‌گذرد و  در این مدت موفقیت‌های پرشماری نصیب این شرکت شده است. آقای “تیم سوئینی” به همراه “مارک رین” با سرمایه‌گذاری درست توانستند اپیک گیم را به یکی بهترین کمپانی‌های بازی‌سازی تبدیل کنند که اغلب روی تولید بازی‌های حماسی تمرکز دارد.

از جمله بازی‌های مشهور Epic Games می‌توان به بازی Gears of War اشاره کرد که کاندیدای جذاب‌ترین بازی سال 2020 نیز بود. علاوه‌برآن بازی Fortnite نیز توسط این کمپانی ساخته شده و به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است.

8- کمپانی نینتندو (Nintendo)

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما قدمت کمپانی نینتندو به حدود 130 سال قبل بازمی‌گردد؛ بنابراین با قدیمی‌ترین شرکت بازی‌‌سازی جهان طرف هستیم! این شرکت در سال 1889 میلادی و در شهر کیوتو ژاپن تاسیس شده است و تا به امروز بازی‌های فراوانی را به عاشقان بازی‌های ویدئویی هدیه کرده است.

قطعاً یکی از معروف‌ترین بازی‌های جهان، بازی “سوپر ماریو” است که در ایران با نام “قارچ خور” شناخته می‌شود. این بازی هم جزء شاهکارهای نینتندو بوده است که هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. شما نیز برای دانلود قانونی این بازی‌ها می‌توانید از گیفت کارت نینتندو استفاده کنید.

7- کمپانی اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard)

این شرکت بازی‌سازی در سال 2007 و با ادغام دو شرکت اکتیویژن و بلیزارد تاسیس شده است که دفتر اصلی آن در ایالت کالیفرنیا آمریکا قرار دارد. این شرکت از جمله پردرآمدترین شرکت‌های بازی‌سازی جهان است ؛ تا جاییکه سود سالانه آن به بیش از 7.5 میلیارد دلار دسیده است!

بازی Call of Duty مشهورترین بازی این کمپانی است که بیشتر سود شرکت نیز از طراحی این بازی به دست آمده است. علاوه بر آن، بازی‌ پرطرفدار Owerwatch نیز محصول کمپانی اکتیویژن بلیزارد است.

6- کمپانی یوبیسافت (Ubisoft)

برخلاف اکثر کمپانی‌های بازی‌سازی که ژاپنی و آمریکایی هستند، یوبیسافت یک شرکت فرانسوی است که در سال 1986 و در شهر مونتروی تاسیس شده است. این شرکت آنقدر بازی معروف دارد که شما نیز احتمالاً اکثر آن‌ها را تجربه کرده‌اید. به‌عنوان مثال، بازی‌Assassin’s Creed، بازی Far Cry و بازی Watch Dogs همگی از تولیدات این کمپانی هستند.

پیشنهاد ما این است که برای خرید بدون دردسر و قانونی این بازی‌ها نیز از گیفت کارت ایکس باکس و گیفت کارت پلی استیشن استفاده کنید.

5- کمپانی الکترونیک آرتز (EA)

اگر به بازی‌های ورزشی علاقه داشته باشید، حتماً با محصولات شرکت بازی‌سازی EA نیز آشنا هستید. این شرکت در کالیفرنیای آمریکا و توسط “لری پروبست” بنیان‌گذاری شده است و با درآمد 4.8 میلیارد دلاری به عنوان یک شرکت موفق در صنعت گیم شناخته می‌شود.

از جمله معروف‌ترین بازی‌های این کمپانی باید به FiFA 2021 اشاره کرد که همۀ شما آن را می‌شناسید. همچنین، مجموعه بازی‌های بتلفیلد نیز در این شرکت طراحی و ساخته شده است.

4- کمپانی راک استار (Rockstar)

راک استار هم یکی دیگر از شرکت‌های مشهور در صنعت گیم است که دفتر مرکزی آن در شهر نیویورک آمریکا واقع شده است. این کمپانی، تولید کننده بازی محبوب و جذاب GTA است که تاکنون نسخه‌های مختلف آن مورد استقبال مخاطبان و منتقدان قرار گرفته است.

بازی GTA از نظر میزان فروش نیز در رتبه‌های بالا قرار دارد و از این جهت سود سرشاری را نصیب راک استار کرده است. از دیگر بازی‌های محبوب این کمپانی می‌توان از بازی Red Dead نام برد.

3- کمپانی Square Enix

این شرکت اصلیتی ژاپنی دارد و در سال 1975 تاسیس شده است. بازی‌هایی نظیرTomb Raider و بازی Final Fantasy از جمله بازی‌های پرفروش این شرکت هستند که طرفداران پروپاقرصی نیز دارند.

بررسی‌ها نشان داده است که تمرکز روی بازی‌های خاص و استفاده از ژانرهای فراموش شده می‌تواند موفقیت زیادی به همراه داشته باشد که این کمپانی نیز دقیقاً همین مسیر را در پیش گرفته است.

2- کمپانی مایکروسافت استودیو (Microsoft Studios)

همۀ ما کمپانی عظیم و قدرتمند مایکروسافت را می‌شناسیم و با محصولاتش آشنایی داریم. اما چند سالی است که این شرکت علاوه‌بر ساخت کنسول‌های Xbox وارد عرصه بازی‌سازی نیز شده است. علاوه بر آن، خرید کمپانی بتسدا توسط مایکروسافت موجب سریع‌تر شدن این فرایند شده است.

مایکروسافت استودیو تاکنون بازی‌های مشهوری نظیر Forza Horizon را ساخته است. همچنین بازی‌ Fable نیز یکی دیگر از بازی‌های منحصربفرد مایکروسافت است که تجربه آن برای شما لذت‌بخش خواهد بود.

1- کمپانی سونی (Sony Interactive Entertainment)

سونی موفق‌ترین و باارزش‌ترین کمپانی بازی‌سازی جهان است که سابقۀ درخشانی در این زمینه دارد. این شرکت از سال 1993 وظیفه تولید بازی‌های اختصاصی برای کنسول پلی استیشن را برعهده گرفته است و به موفقیت‌هایی پرشماری نیز دست یافته است.

بازی‌هایی مانند God of War و Uncharted تنها بخشی از محصولات پرطرفدار سونی هستند که هنوز هم نسخه‌های جدید آن‌ها در حال منتشر شدن است. در آخر پیشنهاد می‌کنیم که با خرید Gift Card و فعال‌سازی آن، از بازی‌های محبوب و جذاب این شرکت‌ها به صورت قانونی لذت ببرید. اما خرید گیفت کارت نیز بهتر است از سایت‌های معتبر مانند موبوگیفت انجام شود.

 

تجربه نشان داده است که برای خرید گیفت کارت بهتر است همواره از سایت‌هایی استفاده کنیم که نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صمت داشته باشند. همچنین تیم پشتیبانی آن‌ها به صورت 24ساعته پاسخگوی سوالات و مشکلات باشد. موبوگیفت نیز دقیقاً همین ویژگی‌ها را دارد و خرید انواع گیفت کارت از آن هیچ نگرانی برای شما نخواهد داشت.

بنابراین برای خرید گیفت کارت تحویل آنی همین الان وارد سایت موبوگیفت شده و محصول خود را سفارش دهید. سپس در کمتر از چند دقیقه، کد گیفت کارت را به همراه اسکن معتبر آن دریافت خواهید کرد.

به این پست چه امتیازی می دهید؟

0 / 5. 0

ارسال دیدگاه

بازگشت
پشتیبانی تلگرام
کانال تلگرام
اینستاگرام
ایمیل
تلفن
دیگر وب سایت های ما
یکی از روش های زیر را برای بازیابی رمز عبور انتخاب کنید