طراحی وب سایت حرفه ای کار هر کسی نیست، زیرا تیمی متخصص و کارکشته می خواهد. اگر از تیمی حرفه ای و سابقه دار بهره مند شوید، می توانید به سرعت یک برآورد هزینه طراحی سایت نیز انجام دهید تا حدود قیمتی را بشناسید. از این موارد در وب سایت cms-iran.com اشاره شده است که در ادامه به آنها می پردازیم.
طراحی وب سایت حرفه ای
گنجاندن تکنیکهای شخصیسازی خریداران در طراحی سایت خود و در سراسر آن، این است که چگونه فراتر از رویکرد بازاریابی دیجیتال استاندارد میروید تا یک ارتباط واقعی ایجاد کنید و محتوا برای کاربران درست کنید.
از طرح های رنگی شلوغ خودداری کنید
با وجود سایه ها و رنگ های فوق العاده زیاد، به راحتی می توان از رنگ ها عبور کرد. اگرچه طرحهای رنگی روشن و جسورانه سنگ بنای زیبایی شناسی بسیاری از طراحان است، اما وقتی رنگهای زیادی را خیلی نزدیک به هم قرار میدهید، نویز بصری ایجاد شده بر بقیه طراحی وب غلبه میکند.
یک پسزمینه کمرنگ باعث میشود نمونههایی از رنگها – مانند رنگهای روی دکمههای دعوت به اقدام، آیتمهای منو یا دیگر عناصر طراحی – برجسته شوند و توجهی را که شایسته آن هستند به خود جلب کنند. گاهی اوقات تنها چیزی که نیاز دارید یک پس زمینه ساده سفید، سیاه یا خنثی است. استفاده از عکس های باکیفیت یک راه ساده برای بهبود طرح های شماست.
اگر می خواهید از عکس های استوک استفاده کنید، گزینه های عالی زیادی وجود دارد. مطمئن شوید که آنها را برش داده و ویرایش کنید. از فیلترها استفاده کنید، میزان اشباع را تنظیم کنید، گرما را تغییر دهید، کنتراست را افزایش دهید، و از تکنیکهای دیگر ویرایش عکس استفاده کنید تا تصاویر با هماهنگی طراحی وب سازگارتر شوند.
علاوه بر این، مطمئن شوید که هر تصویری که انتخاب میکنید با محتوایی که با آن ظاهر میشود مطابقت داشته باشد. اگر عکسی اصلاً به بخشی که در آن قرار داده شده مربوط نیست، ممکن است لازم باشد عکسی را پیدا کنید که با محتوا مطابقت بیشتری داشته باشد.
برآورد هزینه طراحی سایت
تیمی که آن را می سازد تاثیرگذار است
یکی از تاثیرگذارترین قطعات در طراحی مجدد موفق وب، افرادی هستند که پشت این طراحی قرار دارند. اگرچه احتمالاً هزینه بیشتری را پرداخت خواهید کرد، اما کار با یک تیم با تجربه با دانش عمیق طراحی وب بسیار کلیدی است و می تواند موفقیت یک پروژه را به همراه داشته باشد.
بخشهای زیادی از طراحی مجدد وبسایت وجود دارد که تیمهای تجربه کمتری ممکن است نادیده بگیرند. به عنوان مثال، یک بازاریاب وب سایت با تجربه می داند که چگونه از محرک های روانی در کپی رایتینگ و تصاویر برای افزایش عملکرد استفاده کند.
افزودن قابلیت تجارت الکترونیک
بسیاری از وب سایت ها به عملکرد تجارت الکترونیک نیاز دارند. چه یک وبسایت خرید باشد، چه برای اشتراک ساده، اضافه کردن درگاههای پرداخت مانند کارت اعتباری و بانکداری آنلاین، امنیت و کوکیها، اگر به عملکرد تجارت الکترونیک در برنامه خود نیاز دارید، همه اینها مهم خواهند بود.
و البته این امر هزینه توسعه وب را برای شما افزایش می دهد. افزودن این ویژگی ها و همگام سازی کل سیستم با این ویژگی اضافی، قیمت توسعه وب سایت شما را افزایش می دهد. به عنوان یک صاحب کسب و کار، توسعه یک وب سایت قطعا یک سرمایه گذاری تجاری خواهد بود. چه یک توسعه داخلی، یک فریلنسر یا حتی یکی از بهترین شرکت های توسعه وب را انتخاب کنید، هرچه برای توسعه وب سایت هزینه کنید، باید منتظر بازگشت سرمایه باشید.
و به همین دلیل است که دانستن عواملی که بر هزینه توسعه تأثیر می گذارند برای شما مهم است. به این ترتیب میتوانید ویژگیهای نهایی را که کاملاً برای وبسایت خود به آن نیاز دارید انتخاب کنید، بدون اینکه هزینه را زیاد کنید. و در کنار آن، شما همچنین باید تیم توسعهدهنده وب مناسب را انتخاب کنید، زیرا آنها مسئول اصلی بهرهبرداری از سرمایهگذاری شما و موفقیت آن هستند.
cms-iran.com
سایرین در صنعت شما چه چیز مشترکی دارند؟
به وبسایتهای برخی از کسبوکارهای دیگر در حوزه خود، چه در سطح محلی و چه در سطح ملی، نگاهی بیندازید. اکثریت آنها چه چیزی مشترک دارند؟ آیا استانداردهای خاصی وجود دارد که مخاطبان شما انتظار دارند با توجه به صنعت شما در وب سایت شما ببینند؟ ویژگی هایی مانند:
- قابلیت رزرو نوبت برای مهمان نوازی و متخصصان پزشکی
- مکان یاب فروشگاه برای شرکت هایی با چندین مکان
- ورود به شبکه های اجتماعی برای شرکت های SaaS
- دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی برای نشریات، وبلاگ ها و سایت های رسانه ای
اگر شرکت شما شرکتی است که به شدت به مشتریان در بازار محلی شما متکی است – مانند کلینیک های سلامتی یا پیمانکاران ساختمانی – نگاهی عمیق تر به وب سایت های رقبای محلی خود بیندازید. این شرکتها دقیقاً از همان مجموعه مشتریان شما استفاده میکنند، بنابراین به احتمال زیاد بازدیدکنندگان وبسایت را به اشتراک میگذارید. رقبای شما چه کاری را به خوبی انجام می دهند؟ آنها چه چیزی را از دست داده اند که شما می توانید منحصر به فرد ارائه دهید؟
هنگامی که بدانید چه چیزی در صنعت و بازار شما استاندارد است، میتوانید بعداً در جستجوی خود با یک آژانس بحثهای آموزشی بیشتری داشته باشید. سپس، وقتی زمان بحث در مورد ویژگیهایی که وبسایت شما باید شامل شود فرا میرسد، میتوانید تفاوت بین آژانسی که فقط میخواهد ساعتهای صورتحساب بیشتری را به پروژه اختصاص دهد، و آژانسی که واقعاً میداند چگونه کسب و کار شما را به سمت پروژه هدایت کند، تشخیص دهید.
برای بررسی نمونه وب سایت های طراحی شده و ارتباط با مشاورین خبره در این زمینه، نگاهی به وب سایت cms-iran.com بیندازید تا بیشتر با این موضوعات آشنا شوید.