StockMusic.irGraphicFarm.ir

آموزش کسب 25 گیگ فضای رایگان دائمی در اینترنت به کمک Hubic

در نگاه اول شاید این آموزش خیلی با موضوع این سایت همخوانی نداشته باشد. ولی زیاد دیده ام و برای خودم به شخصه اتفاق افتاده که در مواقعی لازم بوده فایل خروجی کارم را برای سفارش دهنده از طریق اینترنت بفرستم تا در جریان مراحل پیشرفت کار قرار گیرد . همانطور که می دانید این کار از طریق سرویس های مثل جی میل امکان پذیر نیست چراکه حجم آپلودی هر ایمیل نمی تواند بیش از 25 مگا بایت باشد. البته راه هایی نظیر گوگل درایو وجود دارد ولی سرعت آپلود در این حالت بسیار پایین است.

سرویسی که سایت Hubic ارائه می دهد، همانند سیستم دراپ باکس است. به این صورت که شما یک اکانت در سایت Hubic می سازید. سپس 25 گیگ به رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. نکته جالب اینکه این سایت انواع اپلیکسشن و برنامه را برای سیستم عامل های مختلف مثل ویندوز، مک ، ای او اس(آیفون) و اندروید دارد که به رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

برای مثال کافی ست شما برنامه ویندوز Hubic را نصب کنید. بعد از نصب یک پوشه در کامپیوتر شما بوجود می آید که کافی ست هر فایلی را که می خواهید آپلود کنید یا از آن بک آپی بگیرید، داخل این پوشه بکشید. فایل به صورت اتوماتیک بر روی 25 گیگ فضای اختصاصی شما آپلود می شود و از این پس می توانید هر کجا که دسترسی به اینترنت دارید فایل خود را در اختیار داشته باشید.

خب بهتر است بسراغ آموزش ساخت اکانت در این سایت بریم که بیش از یک دقیقه طول نخواهد کشید. در ابتدا شما روی این لینک کلیک می کنید. صفحه ای مانند عکس زیر مشاهده خواهید کرد.

hubic

به ترتیب نام، نام خانوادگی، ایمیل و پسورد را وارد کنید. دقت کنید پسورد شما باید ترکیبی از حروف و اعداد باشد. عبارت FIONDO را به حال خود رها کنید. و عبارت “I accept the hubiC General Conditions” را تیک بزنید. تمام شد! فقط کافی ست به ایمیل خود مراجعه کنید و ایمیل دریافتی از سایت HUBIC را باز نمائید.

در داخل ایمیل پایین عبارت “To validate your account and activate the share function, simply click on this link within the next 48hrs” لینکی وجود دارد، جهت فعال کردن حساب کاربری خود کافی ست روی لینک مربوطه کلیک کنید. این بار واقعا تمام شد! از 25 گیگ فضای امن، دائمی و رایگان در اینترنت لذت ببرید.
لینک دانلود نرم افزار Hubic.

به این پست چه امتیازی می دهید؟

0 / 5. 0

ارسال دیدگاه

بازگشت
پشتیبانی تلگرام
کانال تلگرام
اینستاگرام
ایمیل
تلفن
دیگر وب سایت های ما
یکی از روش های زیر را برای بازیابی رمز عبور انتخاب کنید