StockMusic.irGraphicFarm.ir

دانلود پلاگین پرده سبز افترافکت و پریمیر RedGiant Keying Suite v11.1.11

red.giant4پلاگین پرده سبز افترافکت و پریمیر RedGiant Keying Suite مجموعه ای از ابزارهای حرفه ای برای افتر افکت و پریمیر برای یکپارچه سازی مراحل Keying یا استفاده از پرده سبز می باشد. با استفاده از این مجموعه می توانید در موقعیت های ابتدای Keying تصاویر زیبایی خلق کنید. این مجموعه دارای ۳ پلاگین می باشد که با استفاده از امکانات قدرتمند خود به شما در ساخت نتیجه ای بهتر کمک خواهند کرد.

جهت نصب برای نسخه 2019 ادوب بروز شد.

معرفی پلاگین های این مجموعه :

Key Correct  : این مجموعه شامل ۱۵ پلاگین قابل استفاده در ترکیبات با هر نوع Keyer برای ملایم سازی کانال های آلفا، هماهنگ سازی رنگ های پس زمینه و پیش زمینه، تعمیر Ouline ها و پاک سازی نویزها می باشد. با استفاده از این پلاگین می توانید از محبوب ترین Keyer ها مانند Primatte Keyer، Keylight و Ultimatte بهترین نتایج با بالاترین کیفیت را داشته باشید.
Primatte Keyer : یک chromakeyer صنعتی محبوب برای ساخت سریع و خودکار Key ها. Chroma Keying یک تکنیک برای از جلوه های ویژه برای ترکیب دو عکس یا ویدئو با استفاده از رنگ های پایه آنها می باشد. این تکنیک در بسیاری از زمینه ها برای حذف پس زمینه از اشیاء یا افراد موجود در عکس کاربرد دارد.
Warp : با استفاده از از این نرم افزار شما کنترل کاملی روی سایه ها، انعکاس ها، گوشه ها، درخشش ها و … خواهید داشت. ۶ پلاگین قدرتمند در این نرم افزار به شما کنترل کاملی روی بخش های مختلف تصویر می دهند.

به این پست چه امتیازی می دهید؟

3 / 5. 17

GraphicFarm.ir

نظرات

ارسال دیدگاه

بازگشت
پشتیبانی تلگرام
کانال تلگرام
اینستاگرام
ایمیل
تلفن
دیگر وب سایت های ما
یکی از روش های زیر را برای بازیابی رمز عبور انتخاب کنید