StockMusic.irGraphicFarm.ir

دانلود پلاگین اصلاح رنگ فیلم و عکس RedGiant Magic Bullet Suite 14.0.3 Win/Mac

red.giant2دانلود پلاگین magic bullet برای افتر افکت: پلاگین اصلاح رنگ فیلم افترافکت RedGiant Magic Bullet Suite  یکی از حرفه ای ترین پلاگین های افترافکت، پریمیر، فتوشاپ است که با استفاده از آن می توانید کارهای خارق العاده ای در افترافکت انجام دهید که از آن جمله می توان به تغییر درجه رنگ، سیاه و سفید کردن تصویر، از بین بردن نویز، ایجاد یک محیط کاملا حرفه ای برای بالا و پائین بردن سیستم های رنگ تصویر، رفع عیوب تصویر، افزودن آرایش و … اشاره کرد. پلاگین های موجود در این محصول از شرکت Red Giant بر روی نرم افزار های افتر افکت و پریمایر و فتوشاپ نصب می گردد.

جهت نصب برای نسخه 2021 ادوب بروز شد.

معرفی پلاگین های این مجموعه :

Colorista III : ابزاری دارای رابط کاربری ساده برای تنظیمات و بهینه سازی رنگ های فیلم شما بدون محدودیت است.
Magic Bullet Cosmo  : اسلحه مخفی شما برای تهیه ویدئوهای HD از نمای نزدیک، تصاویر هنری و کاهش سن در صحنه نمایش است. با استفاده از این ابزار می توانید یک فرد ۳۰ ساله را بسیار زیباتر از آن چیزی کنید که در واقع می باشد. ابزارهای آرایشی حرفه ای این پلاگین می توانند گزینه مناسبی برای روتوش فیلم ها باشند.
Magic Bullet Denoiser II : یکی از قدرتمندترین ابزارهای کاهش نویز و برفک ویدئو می باشد.
Magic Bullet Looks: افکت های رنگی مناسب برای فیلم شما! با استفاده از مجموعه های رنگی مختلف به فرد این ابزار می توانید افکت های رنگی دلخواه خود را روی فیلم اعمال کنید.
Magic Bullet Mojo  : ظاهر blockbuster های مدرن هالیوود دارای افکت های رنگی زیبایی برای زیباسازی پوست بازیگران مناسب با پس زمینه و سایه ها می باشد که با این پلاگین می توانید آن را تنها در چند ثانیه برای فیلم خود ایجاد کنید.
Magic Bullet Film 
LUT Buddy

به این پست چه امتیازی می دهید؟

3 / 5. 4

نظرات

ارسال دیدگاه

بازگشت
پشتیبانی تلگرام
کانال تلگرام
اینستاگرام
ایمیل
تلفن
دیگر وب سایت های ما
یکی از روش های زیر را برای بازیابی رمز عبور انتخاب کنید