StockMusic.irGraphicFarm.ir

معرفی منابع معتبر آموزشی جهت یادگیری افترافکت

01.adobetv

01. Adobe TV

اگر قصد یادگیری افترافکت را دارید چه بهتر که آن را نزد کسانی یاد بگیرید که این برنامه را نوشته اند. ادوب تی وی کانال رسمی شرکت ادوب است که به آموزش نرم افزارهای تولیدی خود می پردازند. هر بار با عرضه نسخه جدیدی از افترافکت می توانید به آدرس زیر سر بزنید و آموزش های مربوط به نسخه جدید را به رایگان مشاهده کنید.

02.creativecow

02. Creative Cow

کریتیو کاو بدون شک یکی از فعال ترین انجمن های اینترنتی در زمینه گرافیک کامپیوتری است. عضویت در این انجمن رایگان است. هر سوال و مشکلی در زمینه افترافکت دارید می توانید در این فروم مطرح کنید و در سریع ترین زمان ممکن به جواب خود برسید.

03.digital

03. Digital Tutors

دیجیتال توتورز از شرکت های نام آشنا در زمینه تولید فیلم های آموزشی می باشد. آموزش ها طوری تهیه شده که برای کسانی که آشنایی مختصری با زبان انگلیسی دارند، نیز مفید و قابل فهم باشد.

04.videohive

04. VideoHive

ویدئو هایو در ساخت تمپلیت های آماده فعالیت دارد. اما اکثر پروژه های آماده این شرکت دارای فایل های آموزشی نیز می باشد. متاسفانه استفاده و جایگذاری صرف از این پروژه ها باعث شده کمتر به تکنیک های بکار رفته در آن ها دقت شود. در صورتی که می توان از پروژه های آماده ویدئو هایو به عنوان یک منبع آموزشی کاملا عملی بهره برد.

05.videocopilot

05. Video Copilot

یکی از طلایه داران آموزش تکنیک های افترافکت در دنیای مجازی اندرو کرایمر است. فکر نمی کنم کسی وارد دنیای افتر افکت شده باشد و نام این شخص و کمپانی معروفش ویدئو کوپایلت رو نشنیده باشد. می توانید به صورت رایگان آموزش های او را از این سایت دانلود کنید. یکی از مزیت های آموزش های او ارائه فایل پروژه همراه آموزش است.

تایم کد این قول را می دهد که کلیه آموزش های ویدئو کوپایلت به زودی و با دوبله فارسی در سایت قرار خواهد گرفت.

06.AEtuts

06. Ae tuts+

اگر مبانی افترافکت را کسب کرده اید و حالا در فکر یادگیری تکنیک های آن هستید، سایت اف.توتس می تواند یک شروع خوب برای شما باشد. در این سایت می توانید به فراخور نیاز خود با تکنیک های گوناگون افترافکت در زمینه های موشن گرافیک، انیمیشن، جلوه های ویژه و… آشنا شوید.

07.motionworks

07. Motionworks

جان دیکینسون از دیگر مردان دنیای افترافکت است که ید طولایی در تولید و ساخت ویدئو های آموزشی در زمینه ترفند ها و تکنیک های نهفته در این نرم افزار دارد.

08.lynda

08. Lynda

برای شروع هر نرم افزاری از صفر، لیندا بهترین گزینه است. شما پچیده ترین نرم افزار های موجود را می توانید با متدهای حیرت انگیز لیندا به آسانی فرا بگیرید. البته اغلب آموزش های این سایت پولی هستند اما معمولا با یک سرچ کوچک می توانید نسخه رایگان آن را در اینترنت بیابید.

09.SternFX

09. Sternfx

ایقان استقن با آن لهجه دوستاشتنی اش، پچیده ترین تکنیک های افترافکت را براحتی و در کمترین زمان به شما یاد خواهد داد. او در اغلب وب سایت هایی که در بالا به آن اشاره شد، فعالیت دارد اما سر زدن به وب سایت خودش هم خالی از لطف نیست. بزودی پکیج کاملی از آموزش های او در فروشگاه تایم کد قرار خواهد گرفت.

به این پست چه امتیازی می دهید؟

5 / 5. 1

نظرات

  • علی ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ :: ۰۰:۴۵

    سلام
    خوبید؟
    چطور میشه همه ویدئو های اندرو کرایمر رو کامل دانلود کرد ؟
    از یکجا

  • timecode87 ۰۶ آذر ۱۳۹۷ :: ۱۹:۳۰

    اگه ممکنه نحوه ساخت انیمیشن با افتر
    افکت را به صورت پروژه محور از صفر تا
    صد برامون قرار دهید.
    *مثلا انیمیشنی دو بعدی با افتر در
    خصوص گرفتار شدن دو نفر در قایق در
    هوایی بارانی و دریایی مواج و توفانی و
    فضایی سرد و رعب انگیز و سر اخر رسیدن
    به ساحل در حدود 2تا3 دقیقه یا بیشتر
    زیرا این چند دقیقه فکر کنم شامل تمام
    تکنیک های کاربردی افتر در خلق انیمیشن
    خواهد شد و ایده ای را به کاراموز برای
    خلق سکانس های دلخواه خود خواهد داد
    ممنون
    اگر ممکن هست نمونه ای از انیمشین های
    دو بعدی ساخته شده با افتر رو بهم
    معرفی بکنید یا اگر نمونه ای از
    انیمشین های ساخته شده خودتون یا
    شاگرداتون رو بهم نشون بدید خیلی ممنون
    میشم

    تا ببینم افتر چقدر میتونه بهم برای
    ساخت یه انیمشین دو بعدی کمک کنه

    • این موارد رو بهتره در vimeo یه سرچ به انگلیسی بزنید. سوالاتتون خیلی کلیه. ولی برای نمونه کار بهتره در ویمئو و یوتیوب بچرخید

ارسال دیدگاه

بازگشت
پشتیبانی تلگرام
کانال تلگرام
اینستاگرام
ایمیل
تلفن
دیگر وب سایت های ما
یکی از روش های زیر را برای بازیابی رمز عبور انتخاب کنید