StockMusic.irGraphicFarm.ir

دانلود پلاگین V-Ray Adv 3.40.01 For 3ds Max

v-rayموتور وی ری توسط شرکت ChaosGroup ساخته شده است ، که به کاربر اجازه می دهد به راحتی صحنه های بسیار واقعی را بسازد ، و همچنین کنترل کامل در اختیار کاربران خود قرار می دهد ، وی ری 3.0 یک راه حل سریع برای رندرینگ است ، این موتور قدرتمند دارای ابزار بسیار زیادی می باشد ، که شما به وسیله ی آنها می توانید رندر های خود را به واقعیت نزدیک نمایید. با نصب Vray اجزاء و عناصر مختلفی به محیط مکس افزوده می شود .نور های Vray، اشیاء Geometric آن ، مواد و بافت های موجود در آن، دوربین، سایه زن ها و از همه مهمتر سربرگ رندر آن که با تنظیماتش ، امکان کنترل کلیه پارامتر های صحنه را فراهم می کند. این پلاگین یکی از کاربردی ترین پلاگین ها برای تری دی مکس است.

پلاگینی مثل V-ray آنقدر پرکاربرد و پیچیده است که خودش به تنهایی نیاز به دوره های آموزشی تخصصی برای نحوه کار با آن دارد و قطعا V-ray محبوب ترین پلاگین تری دی مکس است. این پلاگین برای رندر کردن صحنه هایی با جزئیات دقیق استفاده میشود. با نصب این پلاگین، ده ها قابلیت جدید به محیط نرم افزار 3D Max اضافه میشود. از جمله ابزارهای این پلاگین میتوان به کنترل نور، طراحی مواد، کنترل دوربین، طراحی سایه، و مدیریت تمام پارامترهای پروژه اشاره کرد.

آموزش کرک V-Ray 3 :
1- ابتدا ورژن های قدیمی را Unistall کنید و فایل های کرک قبلی را هم در صورتی که حذف نشده به صورت دستی حذف نمایید، سپس ورژن جدید پلاگین را نصب نمایید .در حین نصب گزینه install WIBU را غیر فعال نمایید.
2- سپس فایل vray20XX.dll را در مسیر C:Program FilesAutodesk3ds Max 20XX کپی نمایید و همچنین فایل vrender2015.dlr را در مسیر زیر کپی نمایید:
vrender2015.dlr to C:Program FilesAutodesk3ds Max 2015plugins
3- فایل cgauth.dll را در مسیر C:Program FilesAutodesk3ds Max 20XX و همچنین در مسیر C:Program FilesChaos GroupV-RayRTx64bin کپی نمایید.
نکته :
اگر با ارور “v-ray RTEngine dll not found” مواجه شدید، نرم افزار را بسته و سپس بروی نرم افزار راست کلیک کرده و گزینه Run as Administrator را انتخاب نمایید.

به این پست چه امتیازی می دهید؟

1 / 5. 1

نظرات

  • سعید ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ :: ۱۲:۵۲

    پلاگین ویری برای مکس 2018 هنوز نیومده؟
    معلوم نیست کی میاد؟
    و تا اونموقع روشی هست که از همین پلاگین ها برای 2018 استفاده کنم
    چون وی ری 2017 رو نصب کردم مکس بالا نیومد

ارسال دیدگاه

بازگشت
پشتیبانی تلگرام
کانال تلگرام
اینستاگرام
ایمیل
تلفن
دیگر وب سایت های ما
یکی از روش های زیر را برای بازیابی رمز عبور انتخاب کنید