StockMusic.irGraphicFarm.ir

دانلود نرم افزار تیم ویوور TeamViewer Corporate v11.0.59518+Free

team.viewver_largelنرم افزار مدیریت سیستم از راه دور TeamViewer می توانید برای برطرف کردن مشکلات دوستان و آشنایان خود با کامپیوترشان از راه دور، ارائه پرزنتیشن از راه دور بر روی کامپیوتر فرد دیگری و همچنین انتقال فایل بین دو کامپیوتر بهره بگیرید. ضمنا می توانید با استفاده از برنامه تیم ویوور کامپیوتر دوستان آشنایان را کنترل کنید و یا دسکتاپ خود را به آنها نمایش دهید. یا اینکه بدون نمایش دسکتاپ خود به دیگران و مشاهده دسکتاپشان فقط به نقل و انتقال فایل بپردازید. ارتباطی که از این طریق بین دو کامپیوتر ایجاد می شود کاملا رمز نگاری شده و ایمن می باشد.

نحوه عملکرد این نرم افزار:

پس از نصب نرم افزار ، به شما یک Your ID و Password تعلق می گیرد که اگر این مشخصات را در اختیار فردی که او نیز ، همین نرم افزار را نصب کرده است قرار دهید ، می تواند وارد کامپیوتر شما شود و با نظارت شما اقدام به فعالیت نماید. شما می توانید با Exit کردنِ این نرم افزار، سطح دسترسی فرد مقابل را از سیستم خود ، قطع کنید. با هر بار بستن و باز کردن نرم افزار ، یک Password جدید به شما تعلق می گیرد که اگر می خواهید فرد مورد نظرتان ، مجدداً وارد کامپیوتر شما شود ، باید Password جدید را در اختیار وی قرار دهید. برای استفاده از این نرم افزار ، لازم است سرعت اینترنت هر دو نفر ، مطلوب باشد و هنگام ورود ، هیچگونه Download صورت نگیرد تا افت سرعت ایجاد نشود..

ویژگی های کلیدی آخرین نسخه نرم افزار TeamViewer:

– استفاده بسیار کم از پهنای باند اینترنت و امکان استفاده باDial-up
– رابط کاربر گرافیکی و بسیار ساده
– قابلیت کنترل از راه دور سیستم
– قابلیت مدیریت بانک اطلاعاتی
– نمایش دسکتاپ خود برای دیگران
– کنترل کامپیوتر از راه دور
– اتصال سریع و بدون وقفه به کامپیوتر مقصد
– عدم قطعی در ارتباط
– سهولت در استفاده حتی برای کاربران مبتدی
– پشتیبانی از انواع نسخه های مختلف ویندوز

توجه داشته باشید که برای استفاده از امکانات این برنامه، باید نرم افزار Team Viewer از قبل روی هر دو کامپیوتر مبدا و مقصد نصب شده باشد.

به این پست چه امتیازی می دهید؟

0 / 5. 0

GraphicFarm.ir

ارسال دیدگاه

بازگشت
پشتیبانی تلگرام
کانال تلگرام
اینستاگرام
ایمیل
تلفن
دیگر وب سایت های ما
یکی از روش های زیر را برای بازیابی رمز عبور انتخاب کنید