StockMusic.irGraphicFarm.ir

دانلود فلش پلیر Adobe Flash Player v18.0.0.209 x86/x64

flash.player_largelفلش پلیر Adobe Flash Player  نرم افزار تحت مرورگرهای اینترنت است که برای مشاهده انیمیشن ها، محتوا و ویدئوهای فلش کاربرد دارد. فلش پلیر دارای کارآیی بهینه شده روی صفحات موبایل می باشد و به صورتی طراحی شده تا از قابلیت های هر دستگاه برای بهترین کارآیی خود، استفاده کند.

متاسفانه همانند بسیاری از سایت های آمریکایی با تحریم کردن آی پی های ورودی از ایران ، امکان دانلود این نرم افزار را از هم وطنان گرامی سلب نموده است . از این رو با توجه به اهمیت بالایی که برای پخش فرمت های فلش چه SWF و چه FLV در مرورگر ها وجود دارد آخرین ورژن فلش پلیر را برای کاربران دانلوها فراهم نموده ایم که امید است مورد توجه واقع گردد .

ویژگی های کلیدی نرم افزار Adobe Flash Player:
– پشتیبانی از مرورگرهای مختلف اینترنت.
– پشتیبانی از انواع نسخه‌های ویندوز.
– امکان اجرای فایل‌های فلش در محیط ویندوز و مرورگر.

توجه داشته باشید مرورگرهای جدید همانند Google Chrome و یا Opera نیازی به Adobe Flash Player ندارند این مرورگرها برنامه Flash Player را در داخل خود به صورت پیش فرض دارند و با هر بار انتشار نسخه جدید، برنامه Flash Player درون آن‌ها نیز آپدیت می‌شود در نتیجه به صورت کاملاً مستقل کار می‌کند.

همچنین پیشنهاد می‌شود قبل از نصب نسخه جدید، ابتدا Uninstaller برنامه را یک بار اجرا نموده و مراحل آن را ادامه دهید و سپس نسخه جدید را نصب کنید.

به این پست چه امتیازی می دهید؟

0 / 5. 0

GraphicFarm.ir

ارسال دیدگاه

بازگشت
پشتیبانی تلگرام
کانال تلگرام
اینستاگرام
ایمیل
تلفن
دیگر وب سایت های ما
یکی از روش های زیر را برای بازیابی رمز عبور انتخاب کنید