StockMusic.irGraphicFarm.ir

دانلود آفیس Microsoft Office Professional Plus 2013 x86/x64

office_largelنسخه جدید نرم افزار آفیس Microsoft Office Professional Plus به طور خاص برای استفاده در تبلت‌ها و اسمارت فون‌ها بهینه‌سازی شده است. طرح بندی آن بسیار ساده شده و آیکون‌های اضافه شده به آن از لحاظ لمسی بسیار سازگارتر و کارآمد ترند. به جز این موارد، بیشتر تمرکز مایکروسافت روی بهبود استفاده رسانه‌ای و نیز کاهش مصرف منابع بوده است. حالت خواندن اسناد در تبلت‌ها نیز بسیار بهینه شده است درست مثل خواندن کتاب و از طریق صفحات آسانسوری و می‌توان از طریق اسناد ویدئوها را تماشا کرد. همچنین می‌توان تصاویر گرفته شده از طریق دوربین تبلت را به اندازه ابعاد اسناد تغییر داد و نیز با استفاده از حرکات انگشت طرح‌بندی آن را هم می‌ توان تغییر داد. یک دکمه هوشمند هم در این نسخه تعبیه شده که با انگشت کنترل می‌شود و می‌تواند خیلی سریع نوع، سایز و رنگ قلم را تغییر دهد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار ماکروسافت آفیس Microsoft Office Professional Plus 2013:

کارآمدتر شدن آفیس جدید به لحاظ بصری و لمسی
سازگاری با قلم های تبلت های مبتنی بر ویندوز 8 که فرصت هایی از قبیل نشانه گذاری گاه به گاه اسناد و نیز یادداشت برداری با قلم را پیش روی کاربران قرار خواهد داد
امکانات اجتماعی جدید تر و نیز یکپارچگی با اسکایپ
ارائه ی ویژگی های جدیدی از جمله امکان یادداشت برداری و ارتباطات تصویری آنلاین، توسط OneNote وLync به کابران مجموعه جدید آفیس
فراهم کردن امکان دسترسی به برخی از مرورگرهای وب که روی آی پد و آی فون کار می کنند
بهینه سازی شدن برای استفاده در تبلت ها و اسمارت فون ها به طور خاص
تمرکز مایکروسافت روی بهبود استفاده رسانه ای و نیز کاهش مصرف
پشتیبانی Microsoft Lync از اسکایپ به منظور ارتباطات تصویری چند نفره
و …

نکته مهم در انتخاب نسخه‌های 32 و 64 بیتی مجموعه Microsoft Office:

مجموعه آفیس در دو نسخه 32 و 64 بیتی ارائه می‌شود که بر اساس معماری پردازنده اصلی سیستم بر روی ویندوز قابل نصب می‌باشد و هیچ گونه تفاوتی بین کارایی و ویژگی‌های این دو نسخه نمی‌باشد.
اما شرکت مایکروسافت همیشه به کاربران پیشنهاد می‌کند علی رغم داشتن ویندوز 64 بیتی از آفیس 32 بیتی نصب و استفاده کنند و نسخه 64 بیتی آفیس پیشنهاد نمی‌شود.
علت آن این است که نسخه 32 بیتی سازگاری بیشتری با سایر برنامه‌ها و مخصوصاً Add-on ها و Plug-in های جانبی دارد و از طرفی تفاوت چشم گیری در قدرت پردازش این دو نسخه وجود ندارد به همین دلیل تایم کد نیز به شما نسخه 32 بیت را پیشنهاد می کند.
نسخه 64 بیتی فقط زمانی برتری خود را نسبت به نسخه 32 بیتی نشان می‌دهد که پردازش متون و صفحات در ابعاد بسیار وسیع صورت بگیرد، در این صورت نسخه 64 قادر است تا پردازش قوی‌تری نسبت به نسخه 32 بیتی انجام دهد ولی این کاربرد نه تنها در ایران بلکه در سازمان‌های بزرگ جهانی نیز تقریباً بلااستفاده است.

به این پست چه امتیازی می دهید؟

0 / 5. 0

GraphicFarm.ir

نظرات

ارسال دیدگاه

بازگشت
پشتیبانی تلگرام
کانال تلگرام
اینستاگرام
ایمیل
تلفن
دیگر وب سایت های ما
یکی از روش های زیر را برای بازیابی رمز عبور انتخاب کنید